Emoce zákazníka ve službách

  • hlavní
  • 18.04.2024
Zajímavou přednášku na téma Emoce zákazníka ve službách si pro nás nachystala Aneta Beranová z firmy dm drogerie markt s.r.o. Dozvíme se, o čem marketing služeb je a zdůrazněna bude důležitost pozitivního zákaznického zážitku, reputace a důvěryhodnosti značky. Přednáška se bude konat 18. dubna od 8:05 do 9:40 v Aule.

Další události


  • 24.05.

    Majáles Karviná

    Tradiční oslava jara a studentského života je po roce opět na Lodičkách v Karviné. Přijďte oslavit zakončení semestru nebo maturit, čeká nás nabitý…


  • 15.05.

    Vyběhněte s děkanem

    Je nejvyšší čas začít trénovat. 15. května 2024 proběhne 10. ročník akce s názvem Vyběhněte s děkanem. Trasa zůstává stejná. Běží se z Univerzitního…


  • 15.05.

    Objektové programování

    Jak vypadá objektové programování? To vám ukáže odborník z praxe, Lukáš Bizoň, který v rámci poutavé přednášky představí konkrétní části aplikací, na…


  • 14.05.

    Zdanění kryptoměn

    Jan Kubicek z Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj na fakultu zavítá s přednáškou na téma kryptoměny. Jaká je jejich daňová regulace, jaké je…


  • 13.05.

    International HRM

    Kryštof Radek z firmy Kyndryl povede přednášku na téma International HRM v praxi. Přednáška proběhne 13. května od 14:45 v Malém sále

Všechny události